سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز در مورد تلفن SIP T58V

تلفن تحت شبکه SIP T58V یک گوشی آی پی هوشمند است که از 16 اکانت SIP پشتیبانی می کند، همچنین این تلفن دارای دو پورت گیگابایت یکپارچه با POE است.

گوشی T58V دارای صدای HD

 کیفیت صدای HD در این تلفن باعث می شود مکالمه از کیفیت بالایی برخوردار شود و سر و صداهای پس زمینه را به صورت چشمگیری کاهش می دهد. با این قابلیت مکالمه بیش تر شبیه به مکالمه های حضوری است.

گوشی T58V دارای سیستم عامل اندروید

قابلیت اندروید در این گوشی آن را به یک گوشی هوشمند تبدیل کرده است. کاربران با وجود اندروید بودن این تلفن می توانند هر نرم افزاری که با این سیستم عامل سازگار است را نصب و استفاده کنند. با وصل شدن به شبکه وای فای می توانند در اینترنت سرچ کنند و فایل های صوتی و تصویری را تماشا کنند. 

 

 

گوشی T58V سازگار با سمعک

کسانی که مشکل شنوایی دارند و از سمعک استفاده می کنند این گوشی مناسب است زیرا این تلفن با سمعک سازگار است.

گوشی T58V دارای نمایشگر لمسی

این تلفن دارای یک نمایشگر لمسی 7 اینچی با رزولوشن 600*1024 است. شما می توانید با لمس کردن صفحه نمایش این گوشی به برنامه های تلفن دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید و همچنین برای تغییر دید، زاویه صفحه نمایش را تغییر دهید.

پشتیبانی از بلوتوث و WIFI در گوشی T58V

با استفاده از بلوتوث می توانید فایل های موبایل را به گوشی انتقال دهید و هدست را به گوشی متصل کنید، همچنین این گوشی از WIFI پشتیبانی می کند به این صورت که اگر شرکتی برای برقراری ارتباط کابل نداشت می تواند از طریق وایرلس با سرور SIP ارتباط برقرار کند.

ارتباط تصویری با گوشی T58V

این تلفن دارای دوربین 2 مگاپیکسلی است که می توان زاویه آن را به راحتی تغییر داد. دوربین T58V به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با سایر گوشی های دوربین دار به صورت سه نفره کنفرانس تلفنی برقرار کنید. برای کنفرانس تلفنی صوتی تا 5 نفر به طور همزمان می توانند با هم مکالمه کنند.

گوشی T58V دارای دفترچه تلفن

این گوشی دارای دفترچه تلفن 1000 تایی است. شما می توانید 1000 شماره را در این گوشی ذخیره کنید و هنگامی که با شما تماس گرفتند متوجه هویت مخاطب شوید.

 

برای تهیه و خرید این گوشی تلفن می توانید به فروشگاه اینترنتی نت با ما مراجعه کنید.