سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن های تحت شبکه سری T3 یالینک

Yealink، ارائه دهنده پیشرو جهانی راه حل های ارتباطی و همکاری سازمانی تلفن های IP سری T3 را به بازار جهانی عرضه کرده است. سری جدید T3 Yealink یک تلفن IP کلاسیک و مقرون به صرفه برای ارتباطات صوتی روزانه است. سری T3 با عملکرد عالی صوتیHD ، عملکرد کنفرانس لوکال 5 طرفه، پشتیبانی از هدست بی سیم EHS و ادغام ثابت شده در بستر های نرم افزاری مدیریت دستگاهYealink ، بهره وری را به حداکثر می رساند و همکاری را برای مشاغل از مقیاس های مختلف افزایش می دهد.

دارای عملکرد قوی و امکانات بیشتر

سری T3 مجهز به تراشه ای قدرتمند است و دارای توانایی محاسبات قوی تر و عملکردهای پیشرفته تری است، که باعث بهره وری بالاتر و تجربه اداری راحت تر می شود. با توجه به عملکرد عالی، سری T3 قادر است خدمات بیشتری را برای درخواست های مختلف تجاری گسترش دهد.

فناوری صوتی برتر HD، ارتباط بهتر

سری Yealink T3 ارتباطات عاری از حواس پرتی را با صنعت پیشرو فناوری فیلتر نویز هوشمند فراهم می کند، که کیفیت صدای عالی و بدون نویز عالی را ارائه می دهد و امکان مکالمات روان را فراهم می کند.

پلتفرم همه کاره، مدیریت راحت

سری T3 با وجود قابلیت اطمینان و ادغام برای سیستم عامل Yealink Device Management، نصب سیستم عامل یکپارچه، برای استقرار و مدیریت ساده است که باعث کاهش چشمگیر در هزینه های بهره برداری و نگهداری می شود.

تلفن IP SIP-T30P با قابلیت پشتیبانی از 1 خط

تلفن یالینک SIP-T30P یک تلفن IP کلاسیک برای کاربران بیزینس های کوچک است که تجربه استفاده از یک تلفن شیک همراه با عملکرد کاربر پسند را ارائه می دهد. این گوشی تلفن دارای یک LCD گرافیکی بزرگ با اندازه 132x64 پیکسل است که دسترسی آسان تر به اطلاعات را به صورت بصری با یک نگاه تضمین می کند. پورت های دوگانه 10/100Mbps ،همراه با PoE یکپارچه ،SIP-T30P را به گزینه ای مناسب برای استفاده گسترده از شبکه تبدیل می کند. SIP-T30P پشتیبانی از یک حساب VoIP را ارائه می دهد و دارای قابلیت کنفرانس 5 طرفه است. علاوه بر این، پشتیبانی EHS35 برای هدست بی سیم Yealink، وجود پایه ایستاده که در چند زاویه قابل تنظیم است و بطور خاص برای کارایی مناسب طراحی شده است، از دیگر ویژگی های این تلفن IP است.

تلفن IP SIP-T31P با قابلیت پشتیبانی از 2 خط و صدای HD

تلفن یلینک SIP-T31P یک تلفن IP ورودی بسیار شیک با رابط کاربری آسان است که دارای یک LCD گرافیکی 132x64 پیکسلی فوق العاده با نور پس زمینه است که تجربه بصری روشنی را برای کاربران به ارمغان می آورد. T31P پشتیبانی از دو حساب VoIP و قابلیت برقراری کنفرانس 5 طرفه را برای به حداکثر رساندن بهره وری ارائه می دهد. قرارگیری تلفن در چند زاویه قابل تنظیم است و در شرایط مختلف می توانید به آسانی از آن استفاده کنید. در عین حال، T31P از Power over Ethernet (PoE) داخلی و کیفیت صدای عالی (HD) برخوردار است. استفاده آسان و ویژگی های قدرتمند همراه با قیمت مناسب، این تلفن را به گزینه ای مناسب برای استفاده در دفاتر و شرکت ها تبدیل می کند.

تلفن IP گیگابیت SIP-T31G با قابلیت پشتیبانی از 2 خط و صدای HD

تلفن یلینک SIP-T31G یک تلفن IP ورودی بسیار شیک با رابط کاربری آسان است که دارای یک LCD گرافیکی 132x64 پیکسلی فوق العاده با نور پس زمینه است که تجربه بصری روشنی را برای کاربران به ارمغان می آورد. T31G پشتیبانی از دو حساب VoIPو قابلیت برقراری کنفرانس 5 طرفه را برای به حداکثر رساندن بهره وری ارائه می دهد. قرارگیری تلفن در چند زاویه قابل تنظیم است و در شرایط مختلف می توانید به آسانی از آن استفاده کنید. در عین حال، T31G از Power over Ethernet (PoE) داخلی و کیفیت صدای عالی (HD) برخوردار است. استفاده آسان و ویژگی های قدرتمند همراه با قیمت مناسب، این تلفن را به گزینه ای مناسب برای استفاده در دفاتر و شرکت ها تبدیل می کند.

تلفن IP SIP-T33G با قابلیت پشتیبانی از 4 خط و LCD رنگی

تلفن تحت شبکه یلینک SIP T33G دارای صفحه نمایش رنگی با سطح کارایی بالا است. Yealink SIP-T33G پشتیبانی از 4 خط و کنفرانس 5 طرفه را ارائه می دهد. از نظر ظاهری این تلفن ساده و شیک است و نمایشگر رنگی بزرگ 320x240 پیکسل با نور پس زمینه‌ی آن تجربه عملکرد راحت و تجربه بصری روشنی را برای کاربران به ارمغان می آورد. استفاده از یک تراشه قدرتمند جدید، به بهبود بهره وری این مدل بسیار کمک کرده است. از ویژگی های اضافی می توان به دو پورت اینترنت گیگابایت با PoE یکپارچه، پشتیبانی EHS35 برای هدست بی سیم Yealink و پشتیبانی از پایه ایستاده چند زاویه ای اشاره کرد. این ویژگی ها اجازه می دهد SIP-T33G یک تلفن IP کلاسیک با کیفیت بالا اما مقرون به صرفه باشد که بهره وری را در محیط کوچک و بزرگ به حداکثر می رساند.